مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین

فاطمه محمدی؛ حمید رضا یزدانی؛ مرضیه ادیب زاده

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 101-142

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.47090.1606

چکیده
  خرید جزء ذاتی زندگی روزمره افراد است. با توجه به رشد سریع فناوری اینترنت، رفتار خرید مشتریان تغییر یافته است؛ و اینترنت فضایی عمومی را به وجود آورده است که افراد در آن محیط با دیگران ارتباط برقرار می­کنند، عملیات بانکی خود را انجام می­دهند و خرید می­کنند که عوامل متعددی بر نیت خرید افراد تأثیر دارد. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی ...  بیشتر